Håna oss, vi rör oss, ni står still

Kom på en massa smarta visdomsord på bussen hem, men nu när man väl sitter här så är det som vanligt; allt faller bort och hjärnan är nästan lika tom som en ost med bara hålen kvar.

Om en stund traskar jag över till Johan för El Clásico. Må Barca mosa kax-Mourinho och hans undersåtar..

Kanske återkommer jag senare med något inlägg, beror lite på hur matchen går.

---

Kent spelar i öronen. Underbart, vackert, fabulöst. Jocke Berg uttryckte en gång: "Fem öl, alltid bättre än två!", ett statement jag aldrig kunnat säga emot. Just nu har jag fyra firar-öl i kroppen, vilket funkar rätt bra det också, men snart kommer den femte till den spanska toppstriden. Tycker definitivt inte att det är något fel i att fira en avklarad tenta :)
F.U. Habermas, Chomsky och fan och hans mormor, må vi aldrig ses igen, varken i detta liv eller nästa.

Nu blev det Chopin i öronen istället. Att säga att jag har bred musiksmak är nästan understatement. Men som vi vet pallar jag inte 99,9% (det finns alltid undantag i alla genrer) av det moderna R&B-pop-tjafset.. Låt mig istället få rekommendera följande låt för att komma i extra glad stämning:



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback