Freitag

Jag vet inte vad som hänt riktigt, men igår noterade jag plötsligt 35 pers som spanat in denna blogg. För att citera Johan Glans: "När hände detta?!"
Men jag klagar definitivt inte. Jag minns när jag snittade fyra läsare (och då räknas jag själv och föräldrarna in i den siffran, hohum). Som jag sagt så många gånger förr: tider förändras.

---

Seminariet gick strålande. Det var ungefär som jag förväntat mig, vi presenterade idéerna och fick lite respons. Tack och hej leverpastej! Cirka 45 minuters effektivt arbete efter onsdagens föreläsning betalade sig bra. Vet man bara vad man vill och har en grundplan brukar ett arbete flyta på av sig självt. Så ser jag även på det "större" arbete som denna kursen går ut på.
Enda negativa med seminariet skulle väl vara just att det är klockan åtta på morgonen som ständigt gäller. Förra gången dygnade jag och idag fick jag kanske tre timmars sömn max eftersom man ligger och vrider och vänder på sig så jävla länge. Resultat av detta: kände mig helt groggy hela tiden under seminariet och det enda som fungerade rätt var nog munnen och orden som kom ut, i övrigt kändes det bl.a. som att höger öga skulle ta sig en promenad ut i kafeterian.

Hemma nu efter en sväng på stan och väntande på bussen. Tog tillfället i akt att glida in på ICA Falan och införskaffa en flarra Grenadin. Det är typ det enda som inte finns på Willy:s här, drinktillbehör. Väl utnyttjad väntetid.
In till stan blir det snart igen för övrigt. Henke är väckt och berusningsdryck måste handlas inför kvällens partande. Bis dann: Take care!


When in Lincoln


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är en av de 35! :D Om du inte redan visste det

2010-11-20 @ 15:53:31
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback