Världen är som en såpbubbla - hal och skör men ändå så glänsande

Så har ännu en helg gått. Nästa helg gästar Henke Kungälv och det är Kentkonsert på schemat. Det ser vi fram emot!

Ser just nu på Wallanderfilmen som gå på fyran. Eller ja, just nu är det reklam. Efter filmen blir det en annan film, från 80-talet, "The Breakfast Club". "Pretty in pink" som jag såg häromdan var också det en 80-talsdänga. Helt okej, typ B B + i betyg (inte lika bra som tre B men nästan).

---

Jag fortsätter småtänka då och då på framtiden och vad för jobb som kommer att passa mig. Vet inte varför, men jag har så himla svårt att se mig i ett nio till fem-jobb. Liksom extremfasta rutiner och allt det där. Och.. vad ska man då jobba med..? Jag har sagt det förr, jag vill ha rutiner, men inte samma gå upp varje dag tidigt och komma hem sent. Variation inom ramar, det vill jag ha. Jag vet.. det är typ lika lätt som att utrota alla brott i världen..

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback