Hija de Lima

Jag kom hem för en liten stund sen. Det var väl mäkta intressant?

En 3-4 blev det idag på Jörlandaskolan. Gick prima!
Fan, jag kommer ju vara världens van vid barn när jag väl blir farsa själv :P

---

Om inte Erik mot förmodan är på Skype och sugen på FM idag så blir det nog en film snart istället. Herr Erik har nämligen gått och blivit kär och skaffat sig Peruansk flickvän helt plötsligt. Det är inte likt Erik att gå och bli kär sådär.

Så.. FM-spelandet har avstannat ganska totalt de senaste två veckorna. Men det stör mig inte direkt, det är bara kul för herr Erik :) Jag minns själv hur jag var med förra flickvännen. Sommaren 2006 kan man inte direkt säga att jag var übersocial mot Erik eller de andra vännerna. Det bara blev så. Herregud, det var ju första riktiga kärleken! Jag flög på små rosa moln dagarna i ända och hade ingen direkt balans mellan vänner och flickvän. Det var ungefär 80/20 till flickvännen.. Jag är ju en romantisk dåre så att det blev så är inte så överraskande ändå. Men man lär sig ju på det också. I framtiden lär det bli mer balans. Man behöver tid för sig själv också, det funkar inte att klänga på varann 24/7 (förutom i början av förhållandet då, när man är nykär. Då är det fullt tillåtet :P )

Iallafall, jag ser att Erik inte är online. Jaja, då blir det film! Såg på en småskum film igår, "Surrogates". Den var helt okej, men kändes alldeles för kort (bara 1 och 28) och hade tjänat på lite mer utdragen story. och lite mer djup story också kanske. Budskapet var bra, men det kändes som att delar av storyn bara hafsades ihop i slutet.
Jag ger Surrogates tre Björkman av fem möjliga, B B B.

Filmen nu blir "Harry Brown"

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är minsann mycket bättre än mig på att skriva långa inlägg...

2010-03-01 @ 17:46:14
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hmm.. det kanske var Naturhistoriska :D? Eller Tekniska? :D höhöhö. Sofia ze sightseeing-expert yao. Där har inte jag varit.. på Tate.. i London.. bara på Madame Tussauds.. om det räknas som museum :p



Aaokej, då är du lite tuff minsann :D Och det där med att man blir rädd när det ploppar fram nåt och låter som jag vet inte vad.. det är normalt och är en reflex hos människan, sa min psykologilärare. Tummen upp (Y)



Hehehe, förlåt... Men bra, då har vi enats om det iaf. Och det är det som är det viktigaste.



Japps, tummen upp på den mä (Y). Jag har inte sett en enda av hans scenshower.. har bara hört det m&p säger... och det är inte så väldigt snälla ord alltid...



Ass-five är en Nyberg-design och finns på min dator, men jag har lyckats sprida den till ett fåtal personer. Jag kan skriva ett inlägg om den så kan du sno den sen ;D



2010-03-01 @ 21:13:29
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback