Igelkotten Ivar

På denna min bärbara dator (vars batteri snart dör) ser jag plöstligt att den bokstav på tangentbordet som är mest sliten är bokstaven i. Och..jaha? Är det verkligen den jag använder mest? Verkar märkligt.. Man tycker att det borde vara typ s eller a eller nå't. Mellanslag kanske, men nehej då.

I inser ingalunda intrikata irritationsmoment! Idag inbillas iallafall inkörsporten i incitamentet.

Hmm. Nej, så mycket används icke bokstaven i. Jaja, allt har en naturlig förklaring! Jag kanske trycker på den i sömnen för att jag är så in i bombens illasinnad. Äh. Jag kommer inte på nå'n förklaring, gör ni?

---

PIzzan från köket verkar alltmer lockande. Den blev kvar från Igårkväll. Det gIck verklIgen Inte att få I sIg hela. Satt över en halvtImme och försökte trycka ner den och tIll slut gav jag upp. Men snart jäklar!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback