Mot Kents förlovade land

Ja då åker jag imorrn då. Känns prima alltmer :) Visst är jag rostig, men det ordnar sig. Dessutom känner jag mig jättevälkommen till Evelina där jag ska hyra in mig också denna gång, precis som förra sejouren.

Vad mer kan man säga? Inte mycket annat än att jag förmodligen inte kommer ha något nät på kvällar och nästa helg. Troligtvis är det endast på jobbet jag kommer vara lite aktiv i form av bloggande osv. Men det är ju inget nytt, så var det förra och förrförra gången också.

Om jag har packat? O nej, inte än. Herregud, jag har ju hela natten på mig! Så svårt är det inte att packa. Kläder för tiden, mobilladdare och andra småpryttlar, bärbara datorn, tjo pang färdigt!

---

Nahepp. Där blev det tomt i skallen. Englands trupp ska tas ut i fm och mer än så hände inte i tankeverksamheten.

Nåja, vi hörs en annan dag!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback