Weekend

Hemma från den sista av de tre No-lärardagarna (eller Kval-lärardagarna rättare sagt). Trevliga konversationer och allmänt bra stämning hela dagen måste jag säga, tack för det alla glada elever!

Nu ska det bli grymt skönt med helg.. Var jäkligt sliten idag. Om jobba i en gruva tär på en fysiskt så tär detta arbete mer psykiskt. Inte att jag tycker att det är pest och pina, absolut inte, inte så jag menar, men man blir trött. Precis som eleverna blir trötta efter en veckas skolarbete. Nu får vi alla helg och sova ut! (Y)

Den som väcker mig imorrn blir det synd om...

...om det inte är en vacker, trevlig kvinna möjligtvis. Då blir det nog "Hmm..??
VEM FAN VÄCK...åh.. eh, hehe..hej?" Men den händelsens sannolikhet är ungefär lika stor som att AIK försvarar sitt SM-guld, dvs kanske 1,03% på sin höjd. Och då är jag generös.

---

Jaha, Erik, den ormen! Nu är han inte online ånyo. Bov, bandit, skurk, skurp, bastard, ärkebov, tjuv, wellpapp!

Eller kluff, barg, simp, glåp, mursk, tvigg för de som förstår det... :P

---

Min musiksmak är ju rätt blandad. Jag dissar aldrig en artist på grund av vem artisten är, hur artisten ser ut eller nå'n annan tjafsfaktor. En bra låt är en bra låt. Gillar jag den så gillar jag den.

Nu är det fredag, så då blir det lite uptempo iallafall. Jag kan inte påstå att jag tycker Hannah Montana är en speciellt bra serie, men sjunga det kan Cyrus. Tycker rösten är väldans skön faktiskt.
Videon till denna låt är väl sådär, funkar, men låten diggar jag desto mer.

Jump it!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, jag tänkte mer ett specialuttryck :D Och tyvärr så var det fel.. men det var liite nära. Fast nu är det försent iaf.. fick nyss ett rätt svar, höhö := (en gullig gubbe med stora tänder)

2010-02-05 @ 22:42:31
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback