Lite vart som

Det fanns en tid då jag tyckte engelska låneord var lite väl mycket. Jag tycker fortfarande att en del engelska låneord är onödiga, men ordet "random" är ett av de man verkligen tagit till sig.

Ikväll passar "random" verkligen in. Kvällen absolut inte kass, men den saknade de där sista procenten. Helt okej alltså! Förförkröket hos Peter var inget att klaga på, den låååånga trippen till Togge/Ingela var lite segare, men väl där var det helt okej, inget att klaga på heller! Kåren... jaa, vad ska man säga? Visst satt man och väntade en del på Hannover Bob, men när de väl kom på scen och det lät skit rent ljudmässigt så sökte man sig till de övre regionerna. Musiken i sig gillar jag definitivt, men det lät bara.. nej.

Karaoken på övre dansgolvet var rätt nice, likaså "jag-har-aldrig" och diverse snack. Det random dansandet var också helt okej, även om jag fann mig en aning lost en stund när jag gick upp helt själv innan ögat skådade några fellow classmates som också var på plats. Två buggturer anyone?

Till sist käk på Maestro (som till hälften nu står i kylen. Frukost, yeeey!) innan en lång väntan på försenade bussen hem.

Sammanfattningsvis: En rätt trevlig kväll men ganska så splittrad på många plan. Alltid trevligt dock att variera sig :)
Kraaaam på er!

Note: Trots att jag haft på mig tomteluvan nästan hela kvällen så luktar den ändå inte jag utan som nån av de som lånade den. Märkligt :P


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback