Guld i all ära, men ett silver smakar bannemig rätt gött också.

Lite snabb stulen lista för att fördriva tiden i väntan mellan Emma Greens hopp:


DAGENS VILL HA: Guld till Emma Green och en bra filmupplevelse senare.
DAGENS KLÄDSEL: Grön Carlsberg-t-shirt, gröna shorts, svarta converse.
DAGENS SMINK: Öhm..linser..?
DAGENS FRISYR: Lite delvis plattaktig tuppkam.
DAGENS HÄNDELSE: Damernas höjdhopp.
DAGENS LÅT: "Snart skiner Poseidon" - Joel Alme
DAGENS PLANER: Bestod i att läsa tidningen (dvs sporten, det andra skiter jag i), ta en sista promenad i Olofsbo för denna sommar, packa, säga hej då och åka hem till Dösebacka. Senare lite fm och film.
DAGENS SAKNAD: Energi. Har känt mig trött och oengagerad sen jag gick upp.
DAGENS DUMMASTE: Inget alls faktiskt.
DAGENS SJUKA: Att min känsel i halva vänster stortå fortfarande inte återvänt efter två veckors frånvaro.
DAGENS DROG: När vi drog hem från Olofsbo, höhöhö..
DAGENS ROLIGASTE: Att Emma Green gör sitt livs tävling och att Blåvitt vann mot Kalmar med 3-1.
DAGENS FAVORIT:
Emma Green?
DAGENS TRÅKIGASTE: Säga hej då till släkten i Tyskland som jag inte kommer träffa på ett bra tag igen.
DAGENS KÖP: Jag handlar sällan.
DAGENS HUMÖR: Trött, seg och som sagt oengagerad, men upplyft betydligt av dagens sena sportsliga framgångar
DAGENS ORD: "Höjdhopp" och "Silver"



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback