Usch

Horribelt resultat på Giuseppe Meazza. Men ett bortamål är alltid något så 3-1-resultatet ska inte ses som att det är kört direkt, inte på långa vägar...

...men ett italienskt lag är ett italienskt lag.. usch!
Inter måste få pisk helt enkelt. Och imorrn ska Lyon bragda sig vidare mot München tycker jag bestämt.

---

Av någon outgrundlig anledning så kommer jag inte in på ett antal sidor, t.ex. Facebook. Mera usch.

Nåja, dagen har vart rätt bra i övrigt, lugna klasser i skolan.

---

Filmdags! Dramat "The Blind Side" står på programmet. Efter gårdagens val (det blev komedi, "Stinsen brinner") så känns det dags för filmen som gav Sandra Bullock Oscar för bästa kvinnliga huvudroll i årets gala. Det behöver dock inte betyga att priset var befogat. De patriotiska amerikanerna gav ju Oscar för bästa film åt helvete så.. Ja. Men förra året gick priset för manliga huvudroll rätt i mitt tycke (Sean Penn för sin roll i "Milk") så det var ju alltid nå't.


Vi avslutar dagen med lite rolig, skön musik och säger sov gött!



Kommentarer
Postat av: maria

Handlade inte så mycket om beslutsångest. Mer om att jag inte står upp för det jag tror är rätt. Varför stod jag inte på mig och sa att "jag vill faktiskt ta bort de där prickarna idag, nu när jag väl kommit hit. För jag vill inte betala 150kr för att du ska ha tittat på dom här i 2 minuter och sen betala samma summa i höst för det jobb du skulle gjort nu"



Istället piper jag ett "Okej" och går därifrån och ringer mamma utanför dörren som säger "Men varför sa du inte..."



Beslutsångest har jag oxå, och det kanske hänger ihop. Säkert självkänslan oxå, eftersom det är den som tar stryk av alla såna här situationer.

2010-04-20 @ 23:01:43
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Och du, mamma ringde och bokade in en ny tid nästa vecka. Och jag behövde inte betala dubbelt.



Jag är 26 år och måste ha mamma till hands alltid. DET gör mig frustrerad och arg och ledsen!

2010-04-20 @ 23:02:42
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det här inlägget måste jag ha missat.. Av någon anledning. Tur att man tittar tillbaka då och då :D



Måste ju säga att jag blev hemskt glad när jag läste svaret på frågan "Om du bara fick läsa en blogg, vilken du skulle du ta?" .. höhöhö.. tack :D:D

2010-04-28 @ 23:31:29
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fast.. nu hamnade det i fel inlägg. Men du fattar grejen. (yao)

2010-04-28 @ 23:32:07
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback