Omväxling förnöjer

Såg just klart på filmen "The Crazies". En film som jag efter ungefär 20 minuter räknade ut skulle ha ett slut som jag på ett eller annat sätt inte gillade. Det är rätt tröttsamt ibland att ha rätt..
Mer än så säger jag inte. Det är ändå olika tycke och smak som gäller i olika typer av filmer. Vissa uppskattar säkert den typen av slut medan jag tycker de mest är irriterande, slöseri med tid.
I övrigt fanns det en rad plotholes, som det så fint heter på engelska, som fick mig att sucka högt. Ser ni filmen så kommer ni säkerligen också märka dessa. Jag tänkte först ge den B B, men efter noga övervägande får den ändå bara B, just på grund av de massa misstagen i filmens händelseförlopp. Hade det varit mer logik och ett slut jag uppskattade hade det mycket väl kunnat blivit hela B B B, men nu blev det alltså bara ett B.

---

Såg tidigare ikväll på "Så ska det låta", ett program som rätt ofta känns tjatigt med samma låtar som sjungs om och om igen. Idag var dock lätt ett av de bästa avsnitten i denna folkliga underhållning nå'nsin. Blandningen av artister (Rigo, Pauline, Magnus Bäcklund, Linda Bengtzing) gjorde att det också blev en blandning av många musikaliska stilar som framfördes, allt från soul och ragga till hårdrocksballad och gamla svensktoppsklassiker från förr. Dessutom var de av programmet förutbestämda låtarna också väl utvalda. För en gångs skull fick man höra annan musik än typ "Fyra Bugg och en Coca Cola" eller "Piccadilly Circus" i varje svar..

VARIATION! Det är allt jag begär! Något som folk som skapar "hitlistor" på typ Rix FM inte förstår.


Sleep tight, all night!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HEJ! Det var några dagar sen :D höhö.



Då ska jag nog ta och lyssna på den låten :D! Hmm.. jag kan nog tänka mig att det lät en gnutta roligare i ditt huvud, haha ;D



Jo, det är tydligen populärt att snagga sig nu till våren/sommaren.. det fläktar väldigt härligt, antar jag. För långt för att vara kort säger du? Haha, se där



Haha asså.. jo.. det brukar jag också göra. Men den här gången bara blev det så.. "ÅH! Godis! mums." Det var ett mycket märkligt ögonblick. Och nej, jag tycker inte om tvål := Den var orange! Med socker på (hoppas jag).. det var nog därför

2010-04-25 @ 19:32:21
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback