Oi!

I hav'nt made no bleedin' ratatoille!! (från Fawlty Towers)

Hum, vad vill jag säga just nu? Inte mer än att jag är hemma och the last man standing. Det är ju påskafton och Linus, eller herr Bror, lämnade in alltför tidigt. Någon timma senare gav även herr Erik upp. Jag kan inte påstå att det jag själv skriver nu är särskilt stadigt, men jag dubbelkollar extra noga för att se att det åtminstone är någorlunda läsbart! Även jag har ju fått ett antal groggs o.s.v. under västen så det vore ju faan om det man skrev nu skulle vara totalt stabilt!

I vilket fall.. ska skicka med några bilder så att ni får hum om kvällen:


Vafan det får räcka. Känner mig inte i toppform och redan detta inlägg är en REJÄL ansträngning. See ya!

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, skön..

2010-04-04 @ 23:36:46
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback