Champions League-afton

Runt en timme kvar till Barca - Inter drar igång. Låt oss hoppas att Zlatan tar tag i saken och visar att han verkligen vill ha den där åtråvärda bucklan. Går Inter till final istället så blir det forza Bayern.
Jag hatar inte Inter, men jag ogillar främst Mourinho. Stor kaxighet har aldrig gått hem hos mig och således går Mourinho alltid fetbort. Sen är jag som bekant rätt Tysklandsvänlig då jag varit där runt en vecka nästintill varje år sedan jag var liten och hälsat på släkt. Även om just Bayern inte är mitt lag i Tyskland så känns det ändå mer befogat att hoppas på framgång för tysk fotboll än italiensk.

---

Införskaffade The Arks nya skiva idag också, men inte hunnit lyssna igenom den än. Den såldes tillsammans med en tidning som helt handlar om bandet och jag blev hyfsat häpen när jag såg att kalaset bara kostade 99 spänn. Givet köp! Arkarna har äntligen tagit tag i saken som jag tjatat på i snart tio år att hela skivbranschen ska göra: sänka skivpriserna!

Eftersom jag som sagt inte hunnit lyssna igenom skivan än får det istället bli en gammal goding.


Det är som sagt vår och känslorna spritter.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback