"Norge, Norge, det är ett ruttet land"

På Calles begäran kommer här information av hur Musikvalen föll sig igår kväll:

1. Föräldrarnas skivstapel: DJ Ötzi - Never Stop The Alpenpop (Tänk er att pappa fick den en jul! Kunde blivit betydligt värre val från den stapeln om man säger så, brr.. Var mycket nära att det blev Peter LeMarc vilket har sisådär 0% party i sig)

2. Min ena stapel: Fame Factory volym 6 (Det var faktiskt ett riktigt bra program! Är lite skillnad med ett program där de flesta verkligen gör sin egen musik istället för som i idol sjunger 300 covers)

3. Linus stapel: Casper Ghost Dance (Massa härlig Eurodance/disco- musik, 90-talet, jajamensan! Minns bara "This must be a dream" med Basic Element eller "Scatmans World" med Scatman)

4. Föräldrarnas stapel igen: Aktuell musik 21 (Svensk samlingsskiva med hits som "Kom och ta mig" med Brandsta City Släckers, "Världen utanför" med Barbados och "Vem e' de' du vill ha" med Kicki, Bettan och Lotta... Ja, jag säger då det..)

5. Min andra stapel: Ramones - The Chrysalis Years (Bra skiva, dock inte min så det blev ju lite fusk..)

Sen blev det ingen mer faktiskt! Några timmar med varierad musik iallafall minst sagt.

---

Till sist: kollade lite halvt på damfotbollen mot Norge. Eller rättare sagt, jag försökte kolla för en gångs skull, men vad fick man för det? En usel insats och förlust med 1-3. Pinsamt. Mot Norge av alla länder.. Kan vi inte enas med Norge igen och förena våra krafter?

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Ja, det var ju en blandning!

Dock en väldigt trevlig idé att välja album på måfå. :o)

2009-09-06 @ 20:50:38
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback