E-tuna II

Återkomsten hit känns än så länge mycket bra! Boendet prima hemma hos Evelina och snart första arbetsdagen avklarad. Samma arbetsplats men en del nya ansikten och en del gamla som försvunnit. Majoriteten känner jag ju dock sen förra sejouren.

Sov inte möe natten till söndagen eftersom jag ville vända på dygnet snabbt och burdust. Sov/halvsov ungefär 45 minuter och var sen lovligt trött på tåget hit. Dock återkom energin så småningom och det var ändå lite småsvårt att somna vid halv tolvtiden. Kom fram vid 12-tiden på dan, sen satt vi mest och snackade under kvällen och såg även på "Patrik 1,5".

---

Mitt självförtroende är ganska ojämnt har jag märkt. Så är det.



En låt jag blivit alldeles kär i de senaste dagarna


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bröl är ett väldigt bra ord! Funkar alltid.

Hähä, 23 är väl hyfsat ungt. Även om mina kära 16 år slår det.



Ojojoj! Fyra läsare är inte illa :D Men jag har aldrig förstått hur man ska kunna locka fler läsare, som inte är ens vänner eller familj... det känns inte som att de skulle vara särskilt intresserade av vad jag har att skriva :p Fast du verkar ju vara ett undantag :D



Definitivt fräsig! Finns inget bättre ord ;D



Njäe, jag är långt ifrån alltid på topp.. det känns som att jag är lite deppig rätt ofta.. hmm.. Det glada lilla energiknippet är den jag är i vanliga fall, om jag är mig själv och är glad :D Jamen det är ju braaa! MER GLÄDJE ÅT FOLKET :D! (eller?) (och nej, du är inte ensam)

2009-09-07 @ 16:32:47
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback