Herr Populär

Nämen vad är detta? Någon slags rekord slogs visst i förrgår ser jag på min statistik. 17 besökare, det var väldans. Nå, det kanske inte låtersom ett fabulöst högt antal, men för en väldigt svagt läsarraggande kampanj så tycker jag det är helt okej.

Ni har väl inte missat dagens mest världsomspännande nyhet? Aquas comeback! Som vi har längtat! All nostalgi kommer ju flöda över en som en mindre, snäll, tsunami när man hör den välbekanta Barbiegirl-rösten till tuggummipopiga toner!
Nåja. Sanningen att säga så bryr jag mig inte överdrivet mer än just att det är det lilla nostalgiska i mig som väcks. Jag har alltid räknat just Aqua, Dr. Bombay och Rednex mer till Linus uppväxt än min. Jag var mer åt Spice Girls-hållet. Men självklart blir jag lite glad att den typen av band som Aqua är får en chans att spelas på radio, då jag hellre hör på tuggummipop än RnB och Ola/Måns-pop. 100 gånger av 100. Lätt.

Nu ska jag snart ge mig in i ett visst nytt spel som inte släppts än. Med två väldigt bra föregångare och en brorsa i rummet bredvid som är lyrisk över det nya så är självklart förväntningarna höga.



Visst blev det en klar förbättring? :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra! Haha, neje, den dök bara aldrig upp.. :p

Hm... jag vet inte riktigt. Johan Glans ligger ju jävligt bra till på min lista... han klår honom. Hum? Haha, måste jag missat? Det känner jag inte igen.

Haha, tack för din fina ansträngning :D Förresten så är 17 besökare rätt mycket enligt mig me... jag har typ 7 per dag :D

2009-05-19 @ 21:40:40
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha.... Grymt bra video! Hata norges bidrag 2009!

2009-05-24 @ 16:28:35
Postat av: Carl-Filip

ojdå... de blev visst nåt fel där...

Haha.... Grymt bra video! Hata norges bidrag 2009!

2009-05-24 @ 16:29:24
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback