Så var röstningen igång...

...och det ser lika jävligt ut än så länge som jag trodde. Norge...pfff. Det finns verkigen ingenting i den som kan få mig att tycka att det är en bra låt. det är liksom inget speciellt med den. Fioler i all ära, men det hjälper inte med en sångare som absolut inte har någon speciellt bra röst. Som jag har för mig att jag sa inför: den skulle passat i ett barnprogram.

Tyskland ger också 12 poäng till Norge. Fy fan. Näe, vad gör man? Uppgivenheten ökar för varje år. Jag är ändå glad att jag kollat på det som vanligt, annars hade jag la inte hittat Schweiz låt.

Ojoj, Tjeckien gav bara 3 till Norge! Helt otroligt..

Men som skamligt sig bör så gick Sveriges 12:a till Norge. Jag sörjer med er som röstat på den...
Nåja, 10:an från "oss" gick iaf till Island, ett av de två länderna jag röstade på.

Återkommer när eländet är över.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback