Barcelona


Enda pricken i protokollet på senare tid är egentligen att Werder Bremen inte vann UEFA-cupen. Nyss vann Barca Champions League och ännu en positiv erfarenhet kan läggas till listan.

Jag känner mig dryg. Är verkligen allt så bra? Kan det vara så? Nej, naturligtvis inte. Varit smågrinig hela da'n nästan helt utan anledning och nu har jag en svag huvudvärk. Väldigt skumt med tanke på att jag inte har något att vara grinig på. Kanske var det så skönt att komma iväg till något nytt igår att återkomsten till "det gamla vanliga" satte sig än hårdare undermedvetet på psyket än innan. Jag behöver helt klart mer ombyte i vilket fall..

Xavis passningar och vändningar är för övrigt sagolika.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojsanojsan, då blir det mycket att göra. Men jag får göra mitt bästa. Haha, JAAA! Den är så bra :D:D

Man kan ju hoppas :) Hehe, fast jag kanske bara är sprudlande på utsidan? Whooo knows

Hm, ni har rätt. Jag måste byta... ska göra det nu.. men måste komma på nåt bra först.

2009-05-28 @ 21:11:13
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förresten! Såg ju att du hade hittat mig på ansiktsboken! höhö :D

2009-05-28 @ 21:58:49
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback