"Vad är det för dynga du pratar?"

Ojoj...min bloggstatistik går på knäna. Men det är väl inte så otippat när man inte varken skriver om mode eller marknadsför sig. För det är helt enkelt inte min grej. Pracka på alla andra ens blogg? Glöm det. De som vill läsa får läsa. Jag är för snäll för att tvinga på andra att läsa den lagom obetydliga smörja som jag inpräntar. Jag skriver en "vanlig" dagbok, det har jag nog nämnt nå'n gång, men den är fanimej långt ifrån det som jag skriver här. I den "riktiga" skriver jag kort om vad som hänt under dagen och kanske en innersta tanke. Här skriver jag vad jag känner i stunden, det som inte alls får utrymme i den "riktiga", trots att det kanske borde innefattas där.

Skriver jag flummigt så beror det på den enkla anledningen alkohol. Men jag försöker att rätta alla stavfel och ytterligare som jag ser. De som känner mig vet att jag är rätt noga med grammatiken :P Ända sedan mellanstadiet Störde jag mig på stavfel...aj ämm a bitt åff a nööörd samtajms.. :P

Nåväl...

Tänkte infogat ett youtubeklipp nu, men uppenbarligen har jag blivit helt oteknisk och sitter och svär över att jag inte vet hur man gör. Jag blir så trött. Varför kan aldrig, ALDRIG, något vara enkelt??

Kommentarer
Postat av: maria

Jag ska hälpa farbror. Klicka på den lilla rutan där det står HTML, kopiera in klippets embed-kod och klistra in i rutan för HTML-koder och klicka på Uppdatera (ibland måste man maximera fönstret för att se uppdateraknappen).

2009-03-21 @ 08:14:23
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: maria

Ja, det är inte alltid så lätt... Tror det är Mozilla som spökar..

2009-03-21 @ 17:24:11
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nope, raclette har jag aldrig ätit förut :) Är det bröd, eller..?

Nä... det är sant. Ingen människa är någon annan lik, hehe.

2009-03-22 @ 12:19:37
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback