Richard, Organisatören

Hur lätt är det att göra en musikvideo? Min kameraresurs är ju nästan obefintlig, men att skiten inte kan spela in ljud spelar ju ingen roll. Jag vill helst inte ha nå'n kameraman (vilket skulle bli min bror) heller utan göra det själv, men det blir inte helt lätt. Sen vill jag ha några till "aktörer" men det känner jag inga haha. Men jag är uppfinningsrik, så vill jag så kan jag. Och nej, det är ingen låt som är min det skulle vara till, bara en låt jag gillar. Det finns så många värdelösa billiga videos för övrigt så att jag skulle göra en kass skulle inte vara hela världen (men det trorjag inte på att det skulle bli). Nåja, jag har ju ändå inget att göra så..vi får kika på det där.

Musik kan göra nästan vad som helst vackert.

Sen har jag startat upp, efter påtryckning av Linnéa (som uttryckte att jag verkar vara en organiserad människa), ett event på fb för alla gamla gymnasiefokusar. Hittills har 6 anmält intresse får en reunion, men jag är övertygad om att fler kommer att droppa in så småningom. Skulle det mot all förnuftig förmodan inte göra det så är 6 pers ändå tillräckligt för att dra ihop ett partaj. Så jag ser framtiden an med samma tillförsikt som vanligt.

Tiden går framåt - hur man än väljer att disponera den.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback