Män som läser böcker

Jag trodde jag skulle få lite mer tidsfrist på mig att läsa ut "Män som hatar kvinnor", men icke! Har som tidigare nämnts nyss börjat att läsa den, mycket beroende på att jag vill se filmen. Vad jag inte tänkte på var att min kära lillebror fyller 20 imorrn, vilket också innebär att det blir som en present att gå och se på filmen i fråga. Här ska alltså läsas som satan till imorrn kväll. Jag är ju trots allt på kapitel sex, dvs 3/4 av boken kvar (ser det ut som iallafall), så detta ska nog gå.

Jag säger som Bagheera: "Nåja, det går väl ganska fort..."

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm, jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. låter lite skumt, hehe.

Är det så? Roligt att höra :D! Haha, jadu.. det bara blir så.. jag tror att jag tycker gamla uttryck är kul mest, men vad vet jag, egentligen? Höhö.

Så det är så det stavas? Kära jestanes... roligt, tack!



Förresten... Djungelboken is the shiiet!

2009-03-24 @ 18:21:51
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback