Bloggen ett år

Tänka sig att den funnits ett år nu! Trodde jag aldrig. Jag är ju rätt motståndskraftig mot förändringar och det tog ett bra tag innan jag tog det här med bloggande på allvar. Men nu finns den och har blivit ett någorlunga fast inslag i vardagen ändå. Hipp, hipp, hurra eller nå't!

Antar att det blir en promenad senare idag. I övrigt har jag börjat läsa "Män som hatar kvinnor" efter diverse påtryckningar, och för att jag är nyfiken på filmen. Hittills, efter fyra kapitel, är det absolut inget att klaga på! Mycket bra skriven än så länge.

Försöker skapa musik lite då och då, men damn vad segt det går. Jag arbetar bäst under press och sådan har jag då rakt inte nu. Därmed går det också extremt långsamt..

Åsså togs ju Nannskog ut i landslaget efter Rosenbergs skadeavhopp; mycket trevligt! Inte att stackars Rosenberg skadades såklart, men att chansen att se Nannskog hoppa in mot Portugal finns. Skulle inte förvåna mig om han avgjorde hela matchen om han fick chansen..

Som ni trogna läsare (typ en, två pers?) har längtat efter sista delen i diktkvartetten! Som ni trånat och suktat!

Okej, en till
Sluta aldrig förvånas
Inget är någonsin likt
Så sluta låtsas
Det blir inte bättre för det
Tro mig,
Tro mig, så dum är jag inte
Att helt släppa det, nej
Men försök förstå
Allt handlar inte om lycka
Jag önskar att det vore så
Tro mig, så dum är jag inte
Andas,
Så, andas
Lugn...
Jag finns här
Våga ta min hand
Våga.

Kommentarer
Postat av: maria

Har du bloggat så länge? Det visste inte jag... Kanske man ska gå tillbaka och läsa gammalt då, kan ju va kul att läsa om din syn på Falulivet.. :)

2009-03-23 @ 15:20:34
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja.. det var ju för sjutton vår i förrgår! Morr.

Aha, haha... det lät som nåt italienskt bröd, typ :D Hum, jag tror att jag hänger med... så smält ost är gott på grill?

Gjorde du!? Haha, det var öhm.. duktigt? snällt? av dig :D:D Jamen visst gör den? Alla b-skräckisar är så förutsägbara, så fort filmen går igång vet man vilka som ska överleva. Ja just det... alla onödiga hoppa-till-tillfällen, de hade jag glömt! Ska fixas genast ;D

2009-03-23 @ 19:13:36
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Förresten.. grattis på ett års-dagen!

2009-03-23 @ 19:14:19
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback