Don't you forget about me - Dags att dra!

Well, förmodligen sista inlägget på ett tag. Om jag inte får för mig att på nå't sätt surfa in med mobilen eller så.

Klippte mig idag, fantastiskt, eller hur? Hur det ser ut? Bilder nå'n annan gång, tyvärr, tyvärr, jag vet att ni knappt kan bärga er. Det är rätt mycket kortare iaf om man säger så. Mycket skönt att inte se de jäkla lockstråna som ville titta fram bakom öronen hela tiden.

Boxning på tv, mäkta intressant.. Bränner fortfarande skivor, eller Erik just nu rättare sagt. Jag har "Humor" kvar, medan han har två skivor med house, respektive funk. Första för honom var med soul. Lite skillnad i musik från mig kan man ju säga som är mer lagd åt rockhållet. Men, men, så länge jag slipper nötas full med hans hiphop så är det lugnt. Soul och funk är inget fel på och house överlever jag. Sen kommer Henkes musik vara 90% rock också så jag är rätt lugn. Linus finner sig i nästan allt, men har hörts klaga på soul vid ett antar tillfällen som "tråkig musik".

Ett antal alternativ som resmål har uppkommit. Vi går helt efter namn som låter roliga eller som vi har nå'n form av koppling till. Vad sägs om metropolerna Staffanstorp, Refsele, Åmål, Vimmerby, Trosa, Eslöv och Tranemo? Alternativ som sagt. Om det blir nå't av detta får vi se. Klart är iallafall att vi ska dra oss mot Ullared och handla det sista. Se det som en del av resan, inte för att kunna resa vidare. Det vi ska köpa där är inte livsnödvändigt (brassestolar och fotboll bl.a.), resten har vi handlat klart idag.

Tio imorrn ska vi hämta Henke. Hoppas jag, om inte skivskapandet drar ut alltför mycket på tiden, men det tror jag inte. Och ja, det är så viktigt med musik! en roadtrip utan bra musik finns inte.

Så: tro inte att bloggen är död bara för att jag inte har nå't att säga på ett par dagar. Lovar återkomma med de viktigaste händelserna, vare sig ni vill det eller inte :P

Ha en bra midsommar var ni nu än är! Var vi kommer vara då har jag ingen aning om.


Ciao!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo, jag förstår.. definitivt. Bra, då har vi en deal!



Gör det då :D! Då ser man hur många som följer en regelbundet, väldigt trevligt minsann. Hähä, det låter ju lika bra det :D Haha, 'lösnummer'... hohoho. Såg nyss att jag hade 7 prenumeranter helt plötsligt och undrade om det var du som vart framme och lagt till mig, men visade sig sedan att det var min fader. Höhö.



Ja just det! 'Hähä' får inte glömmas. Jomen det är sant.. lite skadeglatt och busigt kan det vara också :D Nejdå, det är lugnt. För jag VET att jag inte är någon häxa, moahaha.



Jag har ingen aning om varför den försvann... på semester antar jag. Nu har den ploppat tillbaka i alla fall. Sicken busig papperskorg jag har...



Förresten så diggar jag den där låten! Sommar, sommar, sommaaaaar! :D:D:D

2009-06-26 @ 20:19:25
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback