Monday, Monday

Äntligen har man lite planer förutom jobb! Idag och imorrn gör jag ingenting, men på onsdag ska jag träffa en syssling som bor i stan, på torsdag ut med några från jobbet, och på fredag resa till Marcus. Känns bra mycket bättre än att bara dra hem och såsa varje dag som det varit hittills till 90%.
Att jag har en släkting här i Eskilstuna är ingen större överraskning då pappa har ett överflöd av kusiner på både farmors och farfars sida. Visst, de flesta bor kvar mer i västra delen av Sverige, men några få är utspridda. Har aldrig träffat herrn innan, men vafan, det är många släktingar jag inte har koll på just eftersom det finns så många. Tänk om man hade samlat alla släktingar och partat; jäsiken vilken överfull lokal det hade blivit! Visst har pappa haft några fåtal kusinträffar under åren, men då är det oftast från antingen ena eller andra sidan, inte båda tillsammans.

Nu har jag egentligen slutat och kan dra hem, men eftersom nätet finns här så drar jag ut på det lite halvt.

För övrigt jäkligt gött med 3-1 mot TFF igår! Känns så skönt att man kan lita på alla ungdomar som Roger & c:o vaskar fram. Jag återupprepar det spelarnamn jag hyllat redan när jag hörde talas om honom i Svenska cupen tidigt i våras: Dyrestam! Han kommer ha en ordinarie plats inom två år, om inte redan inom ett.

Jetzt ger jag mig! Höres imörrn.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback