Show must go on

Körkortet bärgades för ett par veckor sedan, för er som inte redan märkt av min glädje över detta.

I övrigt letar jag jobb och sliter på soffan här hemma. Ja, jag SKA gå ut och gå nån dag. När vädret blir bättre, när jag inte vaknar för sent, när jag inte börjar med nå't annat, när...ja, jag ska som sagt.
I övrigt knarkar jag också film. Dessvärre innebär för mycket ledig tid med filmtittande att idéerna till vilka filmer man vill se sinar allt mer. Imdb är en ovärdelig källa och tips från folk runtom tas hela tiden tacksamt emot.

Nu är det åtminstone handbolls-VM på tv så man har något att se fram emot på kort sikt. Plus att Henke är tillbaka, icke att förglömma.

Näe nu är det färdiguppdaterat för denna gång.

//RB

Kommentarer
Postat av: Pjiter

Grattis till Körkortet! :D

Svar: Taaaaaack :D
Richard

2012-09-27 @ 01:58:09

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback