Moving on to the finals

Haha, första gången jag inte behöver svära sönder mig fullständigt över resultatet. De äckliga plagiatpiloterna gick inte vidare och operan med den bästa refrängen (versen var mindre bra, men vafan) puttade bort pissepausen Finer. Puh! Vad ska man säga mer? Internationella juryn visar än en gång upp sin meningslöshet, Mede lika proffsig som vanligt och  hiphoptjafset gick inte till en andra omgång ens. Inget fantastiskt startfält direkt, men jag slipper som sagt svära sönder mig denna gång :)

Vem som ska vinna hela tjottabalongen? Spelar inte jättestor roll. Tror inte nå't av bidragen kommer hota avsevärt ute i Europa ändå. Möjligtvis operan, eftersom den sticker ut, eller Molly Sandén för att hon är såpass ung och låten är vacker (är man ung med bra röst brukar man alltid få lite röster bara på det). I övrigt tror jag att det blir rätt platta fall. E.M.D? Gäsp. Måns? Gäsp again. H.E.A.T? Ännu ett gäsp. Sen har jag glömt resten just nu.

Såga mig, I don't care. I de här fallen bryr jag mig rätt lite om de som tycker jag har fel ;) Men låt mig gärna veta ändå haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Låt de heta pojkarna vinna :D Det hänger faktiskt inte på låtarna längre ;)

2009-02-28 @ 21:45:32
URL: http://whataboutlinda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Pussande, posande.. same shit, haha. Great! Gör så.. tål verkligen inte kräääks...

2009-03-01 @ 18:16:55
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Pjiter

Jag bryr mig inte riktigt om melodifestivalen, men att kalla Sarah Dawn Finer för en pissepaus

Svar: ..är att tala sanningen. Aptråkiga låtar.
Richard

2012-09-27 @ 02:15:17

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback