Kvällspoem

Inväntar andra delen av Dorsins "Godkänd kvalitetsunderhållning". Förutom det så är inte så värst mycket att rapportera om.

---

Utan ord blir vi tysta
Utan ord blir vi dränkta
Ingen hör oss, så ingen ser oss
Vänd dig om, titta bakåt
Där går de och hånler, skrattar i smyg
Du märker det, men gör inget

Kravlös blir du aldrig
Sorgsen inser du sanningen
Utan ord händer inget
Utan ord styr de andra
Vem bryr sig om inte du gör det?
Den svider, sanningen

Omvärldens oljud stör oss
Vi släpps inte ur sikte
Aldrig är det tyst
Gafflar mot griffeltavlor skär öronen
Utan ord ler vi aldrig
Utan ord är det slut

//RB

Kommentarer
Postat av: Sofia

(förlåt för att det tagit überlång tid för mig att svara, men jag har inte haft tillgång till dator)



Hähä, jomen visst har hon det ;D



Det förstår jag! Det såg jag på facebook, fast tre dagar försent, hehe. GRATTIS I EFTERSKOTT! Jo, man kan ju alltid hoppas att man lyckas ta sig så långt... kanske... beror väl på hur pass odöd man är.



Höhö, är det så? Hur många har du själver :)?



JAHAA! Nu förstår jag ju! Herregud Sofia, använd huuuuvet...



Haha, man tackar, fast jag tycker att din bild är rätt fräsig! (Y)

2009-09-01 @ 16:21:14
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hm.. vilket oflyt jag hade i min kommentar nyss? Härägued. I alla fall - skitbra dikt :D!

2009-09-01 @ 16:22:05
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback