Inlägg 150, some kind of jubileum!

I'm back, back in the Kungälv groove!

Varit i Sommarstugan över helgen, förmodligen sista badandet idag (av hela tre totalt i år, dåligt jag vet, men ändå.) Gjorde inte så mycket mer avancerat där. Igår fredags när vi åkte dit var det mest att man tog igen sig efter nattens partyeskapader då jag, Henke och till viss del Linus intog en ansenlig mängd spirituosa. Promenaden jag och Henke gjorde till min gamla låg- mellanstadieskola var höjdpunkten helt klart. Lugn och ro, sitta mitt i natten med sin bäste vän och filosofera om allt möjligt med varsin öl. Idylliskt värre :)
Hemma igen i hasardhålan lyckades Linus, precis som förra året vi var där, välta ut alkohol över golvet och surt gå och lägga sig. Historien upprepar sig!

Har just betalat räkning till CSN och pappa för det han la ut till hyran i Eskilstuna. Brr. Jag föredrar onekligen när pengar går åt andra hållet. Vuxen.. Bläsch.

---

Mått konstigt idag. All energi borta, helt matt och bara allmänt nedstämd. Varför? Jao, många saker.. Ältande, oro, rastlöshet, många tankar. Att det en dag kommer försvinna det är jag säker på. Men det är fan att man inte kan få ett litet hum om när. Jobb, kärlek, boende, ekonomi.. Allt i ett enda sammelsurium i skallen.
---

Dock var ovanstående inget bra sätt att avsluta ett jubileumsinlägg så.. låt oss vara totalt manodepressiva genom att lägga in något roligt!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hähä. Det kanske det var (a) :D

Jomen det är ju för sant (:D). Och det vore ju inte bara du som skulle råka illa ut, med tanke på hur många som läser min blogg. Det skulle sluta med att hela jordklotet satt framför datorn BARA för att läsa min blogg! (eller inte, då jag bara har sisådär sju läsare.. men på ett ungefär... detaljer, liksom..) Förresten så tappade du mig på det där om guldmedaljer.. hmm...



Åh, så bra :D Jag blev lite fundersam eftersom att det enda svaret jag fick var "Byt tillbaka." :( Menmen, då behåller jag den :D Jo, kvalitén är inte den bästa, men den var tagen med en rätt så kass kamera... men jag ska se vad jag kan göra :)

2009-08-24 @ 20:36:00
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är minsann alltid något jag glömmer... GRATTIS TILL 150-INLÄGGS-JUBELIUMET! (om man säger så)

2009-08-24 @ 20:36:48
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback