"Björkman, tekniken!"

Goddag det här är Ragnar, han jobbar på kontor!

Nej, inte idag igen, haha.. Men visst fan sätter sig den låten? :)

Idag har det varit en del att göra faktiskt! Småsaker som man rings för att hjälpa till med, egna initiativ som att smörja en gnisslande dörr, två gäster som skulle prata med programledaren i Nyköping, rekande, inläggande av filer i databasen m.m. Det är sådana dagar som jobbet är roligt, när man får känna att man inte bara sitter och rekar (kollar signalnivåerna till HF m.m.) och slöar resten av dagen. Visst, om det var miljoner kronor jag drog in och bara kunde göra vad jag ville hela dagarna utan ansvar, men här där man måste vara på sin plats och det inte händer något, då blir jag uttråkad. Hellre att jag har massor att göra än att bara sitta och få pengar för ingenting och bli uttråkad.

Imorrn är det näst sista dagen. Tänk vad fort tiden har gått! Quite unglaublich.

Snart hemgång och idel slöande. Har änna fått in en liten rutin:
17.00: "Top Design" på 3:an
18.00: Zappa runt, inte göra nå't speciellt, kanske äta något
19.00: "Gordon's Kitchen Nightmares" på 6:an
20:00: "Simpsons" på 6:an
21:00: Vissa dagar "Mythbusters" på Discovery, andra dagar typ surfa nätet
Senare: Någon film innan sova
Visst är det en härlig rutin? Jag är ändå supersocial på jobbet och kommer också så vara i ledigheten under augusti, så det är inte som att jag sitter hemma och gråter av ensamhet som det kan se ut som :P

För övrigt tror jag att jag måste skynda på lite av uppätandet av maten jag har i kyl och frys. Är ju bara ca 1½ dag kvar att slösa slut på.

Trafiktrollelåtar i högtalarna, hoho! Barnasinnet har talat!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback