Ottan

Örk, det kan helt enkelt inte vara nyttigt att gå upp den här tiden. Sannolikheten att vikariemojset ringer är inte jättestor, men likväl kan det inträffa och isåfall från 7-tiden = jag kan inte gå och lägga mig som jag önskar för då är jag ännu mer död än vad jag är nu om det skulle uppstå ett jobbtillfälle. Kom inte och säg att jag inte kan offra mig..

Passerat 50 inlägg nu, det tog ett tag, men sen sitter jag ju inte direkt och skriver 43 inlägg om da'n heller utan som mest ett (vanligtvis iallafall). Jag är fortfarande inte särdeles välbesökt, men allt som är mer än 0 läsare gör mig glad iallafall, jag är inte så svårtillfredsställd på den fronten :)

Nu ska jag...ja vad fan ska jag? Är helt väck nu haha..bara för det kom jag på ett av mina patenterat värdelösa skämt! Bara njut..

-Vilken typ av skiva tittar man mer än hör på?
-CD! (Se de'...)

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback