Mjahaja..

..då var det dags ånyo för ny registrering på ny sida. Oh, ja, äntligen, tänker vissa, har den gamle stofilen/fossilen skapat sig en blogg. Åh, nej, tänker andra, varför har han fixat en sån nymodighet? Jaa..vad ska man säga till sitt försvar? Inget mer än..att Lunarstorm är på nedgång anyway. Det är där jag levt mitt dagboks/bloggliv de senaste åren, undantaget såklart min "riktiga" dagbok som jag skrivit sedan typ 97-98. Måste lära mig göra en snygg layout egentligen också om jag ska ha detta. Har hört att vissa är bra på att fixa sånt. Tips tas tacksamt emot.

Lite mellanrum mellan all gallimatias är aldrig fel! Vet inte hur basic saker man ska ta upp här egentligen..kanske bäst att vänta några inlägg med de mest filosofiska tankarna så man inte framstår som helt "kokko bello" (som det faktiskt hette på stenåldern). För denna natt säger jag bara: övermixa inte! Det enda som händer är att klockan och livet passerar..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var tvungen att kommentera ditt första inlägg

2010-01-26 @ 10:01:48
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Pjiter

Åh, Vad kul att du skaffat dig en blogg :D

2012-09-27 @ 01:16:23

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback