CL-kvällar

CL-kväll hos Erik igår och CL-kväll hos Erik idag. Små lättsamma saker i vardagen. Och så lite FM till det naturligtvis.
 
Kanske hinner jag mala Oscarsgalan inatt, annars blir det imorrn.
 
Har inte så mycket mer att förtälja just nu.. torftigt inlägg, oh djah, men visar att jag lever i alla fall. ^^
 
Gött med ännu ett VM-guld idag!
 
 
Ligger efter x antal avsnitt av På Spåret. Men väntar med dem tills jag kan se dem med broder. Brukar gå relativt bra för oss när vi kombinerar våra kunskaper.

Kommentarer
Postat av: helen fredin

Haha, jag tycker det funkar jättebra. Jag tror som sagt inte att jag kommer vara det för evigt och om jag blir sugen på en grillad köttbit så kommer jag äta det, men så länge jag inte har något sug så ser jag inte riktigt någon anledning. Grillat & öl är dock jävligt nice, men som du säger, finns ju massa goda vegetariska alternativ. Många sojaprodukter tycker jag är godare än riktigt kött, har aldrig gillat köttsmaken, utan om jag ska äta kött vill jag marinera det och grilla så att att det bara smakar örter och bbq haha.

2015-02-26 @ 12:31:34
URL: http://hellens.blogg.se

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback