Vanlig enkel service!

Hmm, praktiken sätter sina spår här i bloggen i form av.. ptja inga spår alls eftersom jag inte skriver inlägg varje dag. Fortfarande tre trogna läsare per dag  i alla fall!
 
Ännu en jobbvecka passerad! Allt flyter fint och fick den handledare i skolan som jag ville ha också.
 
Helg imorrn! Ska nog inte göra så jättemycket mer än hämta ut biljetter till bio på lördagen. Ska gå med Henke och broder.
Biljettpriserna för bio börjar för övrigt bli löjliga. Visst, filmen är nära tre timmar lång, men 125 spänn?! Jag ska inte köpa den, jag ska se den EN gång! Galet. Det är i särklass det dyraste jag betalat för en biobiljett. Det är alltså inte 3D vi snackar om som ju brukar vara dyrare, det är vanlig hederlig bio.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback