Turderland

Ännu en arbetsdag passerad! Har främst ägnat den åt ett inledande morgonmöte följt av utvecklande av fler policys.
 
Efter jobbet tog jag åttans spårvagn (spårvagnar är ett föga bekvämt färdmedel, men de är tveklöst ett av de charmigaste) via Wavrinskys plats till Korsvägen där jag mötte upp med Henke.
Vi tog sikte bums på vårt stamhak (jo, så får man kalla det, vi har vart där till och från sedan vi blev myndiga i princip) Picasso. När vi började hänga där var det inte så jättevälbesökt. Numer får man boka plats i god tid för att vara säker på plats på helgkvällar. Nu var vi dock där redan kvart i fem och hade inga problem att placera oss. Henke satsade på huvudrätt, men jag som fortfarande var mätt sedan lunchens thai-frossa tog bara in prima goda friterade bläckfiskringar med aioli till min första öl.
 
Fyra öl senare kändes det som dags att stänga kvällen och bege oss åt var sitt håll, jag mot Kungälv och Henke mot tjejen. En trevlig kväll var till ända runt tiotiden!
 
Nu blir det FM med Claes och imorrn ska jag sova ut gött. Lyssnar på Galenskaparna & After Shave och njuter väldeliga. Goder afton!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback