10 veckor

Sista kvällen innan det är dags att ge sig ut i arbetslivet! I princip i alla fall, är ju "bara" praktik, men jag tänker göra det mesta av min praktik och ta på mig så mycket jag kan för att utvecklas.
 
Någon nervositet har jag inte känt av, vet ju hur det ser ut, vilka jag ska jobba närmast med och det kändes bekvämt när man var där. Bara inspirerande helt enkelt!
 
 
För övrigt är jag nu ägare till ett regionen runt-kort, det vill säga resa hur mycket man vill med Västtrafik i 30 dagar. Eftersom jag är student är det billigare med ett sådant än ett som bara täcker zonerna Göteborg och Kungälv. Gött mos! Så nu kan man hälsa på Henke i Uddevalla smidigt när som till exempel.
 
Ett krux imorrn dock gällande busstider. Enligt tabellen är den buss som går hemifrån markerad både som "Går inte perioden xx till xx" och "Går endast xx till xx", med samma datum där x:en är. Jaha? Den går endast då fast den går inte då? Finns den ens? Vi får se, annars får fader nödköra en övergiven son från hållplatsen till nästa hållplats från vilken man tar sig till lite större civilisation.
 
Nu lite FM med Claes ett par timmar till, sedan förbereda sig lite för imorrn, läsa lite papper och så :)
 
 
 
Ambivalent.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback