Snabbpaus/Rome was not built in a day

Tar en liten snabb update här innan jag återvänder till uppsatsskrivandet.
 
Sov måttligt inatt också. Eller alltså, när jag väl sov så sov jag bra, men för det första tog det längre tid med det grafiska arbetet än vad jag trodde (nu är det klart sånär som på införandet av några referenser) så jag somnade först runt åtta på morgonen, och för det andra så gick jag upp fem i ett, alltså har jag sovit mindre än fem timmar inatt. Lägg därtill att jag sov fem timmar igår så kommer det vara en Richard som sover gott och länge imorrn när jag inte har nå't nattarbete att ta ställning till som måste bli klart.
 
Idag har arbetet dock gått prima. Några rubriker till som ska fyllas med information och sedan är det över till Sinandao och kolla fotboll som gäller; Juve-Chelski.
 
---
 
Undrens tid är inte förbi?
 
---
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback