Mör, men nöjd

Det råkade bli fotboll på eftermiddan i det gassande, underbara solskenet istället för plugg, så kan det gå!

Som vanligt innebär min kondis, mina defensiva egenskaper och min bristfälliga teknik att jag knappt lämnade egen planhalva. Man kan dock säga att jag är effektiv, ett skott på mål och ett mål i en av mina ytterst få framstötar. det gav en ledning med 4-3 om jag inte missminner mig (som vi dock tappade direkt därefter, men ändå).

I övrigt fick det la upp och ner, ibland var man räddande i sista stund eller kämpade bort någon, ibland var man helt borta och kunde bara se bollen rulla in bakom en.
Sen ska det ju sägas att man inte kan göra så mycket om man ibland kommer ensam back med en målvakt bakom sig mot tre anfallande motståndare. Men sen å andra sidan, om jag hade haft bättre kondis hade jag kunnat stöta ut fler gånger och tidigare och hjälpa till mer offensivt så ja.. Upp och ner som sagt!

Nu kollar jag faktiskt på Turtles på gammal VHS, sen blir det kolla IFK-match och Eurovisionsemi samt plugga järnet. Sounds like a plan, ey?


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback