Soon you will see

Eftersom jag av erfarenhet vet att en groggig kväll inte automatiskt måste vara synonymt med en partykväll så sa jag relativt tidigt ifrån. Fram till dess hade vi kört fm ett bra tag (och det gick bra för mig, tro inte annat, jag vann just MLS) och jag kände att det var dags för en förändring.
 
Denna semester, detta lov, har jag partat, eller supit, överraskande lite. Det är nsätan så man börjar undra om party-Richard är död.
Icke, säger jag, ICKE!
 
Det är bara det att det aldrig känts värt. Vafan, vi försökte idag, jag försök till att propsa på groggande, men det slutade med att Erik gav upp och stack hem vid tretiden. Vad gör man då liksom?
 
Imorrn lär inte många fler knop göras. Jag har gjort vad jag kan och snart drar jag upp till Falun igen. Då blir det definitivt party.
 
Har jag stavat en massa fel i detta inlägg så.. ja, det är så det är. "Man kan inte alltid va' perfekt, inners inne har man nå'n defekt. Och det måste alltid finnas rum, för en och annan som är lite dum!"
 
Vi hörs. Go'natt!
 
 
 
En av världens vackraste låtar. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback