Natta

Sitter och tar ut spelare till Englands u21. I fm alltså.
På sätt och vis kan man säga att jag håller på med veckans seminarieuppgift. Den handlade bland annat om varför man är intresserad av idrott och cm/fm var ju en hyfsat stor del av det som väckte mitt idrottsintresse.

Imorgon/idag blir det till att skippa ännu en föreläsning. Skriva klart merparten av seminarieuppgiften istället, o ja.

Måste handla också. Insåg efter samtal med far att min senaste tids skumma tröttheter och det smått hallucinogena tillståndet häromnatten kan bero på att jag fått i mig alldeles för lite vitaminer på senare tid. Främst borde det vara för att jag de senaste två veckorna druckit nästan bara vatten. Det kan ju rent logiskt inte slå väl ut i min kropp som alltid knarkat mjölk i ofantliga mängder. Så ja, handla mjölk och juice blir prima.

För övrigt.. nej, kommer fan inte på något övrigt. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Richard,

nu har jag varit inne på Din blogg och läst om Dina vådliga äventyr. Hoppas allt är väl nu och att Du sköter om Dig. Låter väl som en uppmaning från en orolig mamma? Jag antar att Du pratat med Tommy och E-B om vår resa till Sydfrankrike. Den var solig, rolig och spännande. Tänker med fasa på alla små kurviga bergsvägar med branta stup. Jag hade fuktiga handflator emellanåt. Nu är här en "elak" mygga som stör mig. Vift och bort, säger jag. Ha det bra.

Kram

Åsa

2011-10-08 @ 19:01:24

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback