Börjar bli mer som en fiol

Borde diska. Borde. Men nej, det får vänta.
Borde äta. Borde. Snart så.
Borde börja skriva. Borde. Men nej, det får vänta.
Borde.

---

Denna dagen har bara försvunnit. Precis som natten mot idag. När klockan var tre var all energi för att göra något slut. Inte ens leta spelare på fm hade jag lust med. La mig på sängen och stirrade ut i luften istället tills man insåg att det var lika bra att lägga sig permanent.

Kan i alla fall meddela att mitt ätandeprojekt går utmärkt! Känns som man klarar sig ett rätt bra tag till. Igår vart det köttbullar, idag får vi se. Snart så, som sagt, snart så. Något med grönsaker förmodligen, finns en del frysta kvar.

Får ta och skaffa hem någon ny film att se också. Var alldeles för längesen. Min digra "att se"-lista ska få säga sitt.

Ugnen står på värmning, nu kör vi!


Såhär VILL jag göra. Men då blir jag en basfiol -.-


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback