Rubriiiik, utekväll

Ja, ja, ja, jag vet!! Jag ska inte skriva inlägg under alkoholpåverkan egentligen.  Eller jo, det ska jag. Whatever!

Seriöst, vad spelar det för roll..? Jag kontrollerar ändå lika hårt det jagt skrivit så.. ja.

Okej, i vilket fall är jag lika lost som vanligt. Prima utekväll, inget annat!
Trevligt folk, UNDERBART folk, faktiskt, men jag har svårt att ta åt mig det bra, som vanligt. Blir bara seriöst övergenerad, men trivs i det ändå, såklart! Tack..

Vad som händer imorrn? Nå'n fucking föreläsning, yeeeeeeeeeeey......not.

Längtar till våren då vi iallafall får EN föreläsning vi vill ha..

Och ni som av nå'n outgrundlig anledning ogillar vad jag skriver.. sluta läsa..? :P Ni andra, njut av mina tankar och känslor :) Just nu:

Och ja, jag var där..

 

"And I meant, every word I said.."


Kommentarer
Postat av: miss x

jocke berg. sexigare på scen får man leta länge efter!!!

2010-10-14 @ 03:25:27

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback