Random

"Det är inte bra att bli äldre, då lär man sig saker.
Det är bättre att vara ung och dum, då går man in i saker med mer energi."


~ Jag själv, alldeles nyss. Man ska nog inte citera sig själv egentligen, men tyckte det var så tragiskt sant att det var värt att tas upp.

---

- Hej.
- Fuck off!
- Fuck you!
- Fuck it!
- Fuckhead!
- Fucker!
- Motherfucker!

Från vilken film? De som kan svaret UTAN att leta upp det på nätet eller fråga en vän bjuder jag på glass nästa gång vi ses (erkänn det är ett bra mycket bättre pris än att typ vinna senaste modeplagget?).



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm. Det var knäppt. (höh) Men jo, jag kan hålla med om att den kändes liiite mer vuxen kanske, och det är bra (Y) Fast jag kan inte påstå att jag kommer ihåg musiken, får checka på spotify sen ;D



Mehh, va orättvist, haha. Hm, okej.. det kan iofs vara den avgörande faktorn. Jag låg bara i solstolen som en strandad val och gjorde absolut ingenting :D Eller juste, vattengymnastik i 10 minuter (Y)



Nejjj det kan jag inte, attans. Jag chansar på Fucking Åmål, bara för att det var så många "fuck" i. Jag har inte sett filmen än :p

2010-06-23 @ 13:11:03
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Eller nej! Det går ju inte! Den fanns ju inte på min filmlista... då har jag ingen aning :/

2010-06-24 @ 00:59:28
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

hehehe, äsch, då blir man ju inte brun :D! Jag kör med sånt redan.. men det hjälper inte ett bajs :(



Jag hatar att vissa låtar vägrar att finnas på spotify... morr. Men det går bra, det finns ju youtube :D Tack ändå ;p



10 min totalt... hehe



Attans, för det verkade ju faktiskt rätt logiskt. Men okej, då får jag sitta och vänta på svaret istället helt enkelt ;D Och så lägger jag in den på listan sen :)



2010-06-24 @ 15:54:21
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback