Torsdag

Första ölen är öppnad och snart dras musik på på hög volym! Vilken musik vet vi inte än. Detta pga en finurlig idé som jag nyss kom på som består i att vi går in till moders och faders cd-ställ, blundar, och drar på vad det än blir. Ett mycket riskfyllt uppdrag då detta i princip innebär vilket skit som helst. Men omväxling förnöjer! Låt oss bara hoppas det inte blir typ "Love Classics" lr nå't.. känns en smula opassande när man partar med sin bror.

Annars har dagen vart slö (surprise, surprise), men det märkliga uppåttjack jag fick i mig igår sitter konstigt nog kvar även idag. Lyssnade på en massa skön 80-talsmusik och mådde allmänt bra igår. Därför var det en mycket ovanlig känsla idag när jag lyssnade på en massa musik som vanligtvis hörs på i deppiga stunder och fortfarande var uppåt. Har aldrig mått såpass bra och lyssnat på den underbara musiken samtidigt. Skumt, skumt..

Som låt idag bjuder jag på en som fanns med i soundtracket till "Transporter 3" som jag såg inatt. Är väl medveten om att denna typ av musik inte passar alla, men tänk er in i biljakten i hög fart som visas i klippet :) Drag!



Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Nej, det hade vart nåt speciellt att lyssna på Love Classics när man partar med sin bror.

Kan inte bärja mig från att få reda på vilken platta det blev? :oP

2009-09-04 @ 17:59:58
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback