Kent, Lisebergshallen 19:e Mars 2010

Då jeflar blir det njutning! Även om nya singeln inte är något som 100-procentigt tilltalar mig så betyder inte det att det inte kommer att bli magiskt - de har ju ett digert register om man säger så.

Henke brukar boka biljetter när det är nå'n form av evenemang på G (det har bara blivit så) men denna gången hade han en föreläsning i morse när biljetterna skulle släppas så jag fick ta det. Då min dygnsrytm nu är "återställd" till det gamla vanliga så struntade jag helt sonika i att gå att lägga mig alls och såg istället på "Varn!ng för Jönssonligan" klockan halv åtta på morgonen..
9.00 öppnades ticnets kassor och efter idogt klickande för att komma fram så lyckades jag redan 7 minuter över nio att få tag i fyra prima biljetter. Rätt go känsla när man 9.40 tittar in igen för skojs skull och märker att det bara finns enstaka, ensamma platser kvar till fredagens konsert. 11.00 släpptes dock biljetter till en extrakonsert på lördagen (även i Stockholm gjordes detta tilltag) så många av de som inte lyckades till de två ordinarie spelningarna, torsdag och fredag, fick nog biljetter ändå. Bra tilltag att räkna med att trycket kunde bli sådant!
Jag tänkte egentligen stannat uppe hela dan eftersom den redan var inledd men började sega ihop vid datorn vid elva så jag la mig och sov istället. I nästan hela fyra timmar tills en viss för stunden elak, hemsk bror väckte mig -.-

Kent, Lisebergshallen 19:e Mars 2010 - Björkman, Henke, Jossan och Linn intar lokalen!



Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback