TV

Ännu ett "Inför Eurovision" avklarat! Bara ett avsnitt kvar nu och jag lovar (eller hotar?) återkomma med omdömen om alla låtar nästa måndag när det avsnittet setts.

Söndagsparty med Filip & Fredrik är helt okej underhållning. Går aldrig över gränsen utan balanserar fint på den med fin mix av gäster från både Sverige och USA. (Att mor och far klagar på herrarna i tid och otid går helt i linje med den omodernitet de kära päronen utstrålar då och då.)

Parlamentet har funkat bättre de senaste två säsongerna, men de kan inte ta in alltför många nya komiker nu, några av det gamla gardet måste finnas med!

Robinson är helt okej, även om jag tycker det är alltför lite pristävlande och fokus på byggande etcetera. Var är breven hemifrån t.ex? Intrigerna har vart rätt okej, men det har blivit rätt töntigt med allt öppet paktsnack. Jag vill ha mygel och hemligheter inte öppna böcker!

I övrigt finns nog inget annat jag följer just nu. Magra TV-tider. Men det gör ju inte ett sket med vädret som vart! Då är man ändå så upprymd av att solen lyfter upp smilgroparna att man struntar i om det finns nå't på TV eller inte. Låter som jag är TV-nörden nr. 1, men vafan, jag kollar typ 10% nu jämfört med under yngre tonåren kan man säga :P

---

Sol och vår
Nakna tår
Tiden går
Bra jag mår

Sommar snart,
med väldig fart
"Underbart!"
sa vi rart

Hösten? Nej!
Bort med dig!
Sommarn? Hej!
Kom till mig!

Vintern kort
Regnar bort
Vårens varma fort
är mer min sort

//RB


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: men de är ju en helt annan sak, jag känner ju dig (A). vill inte ha en massa anonyabögar tjatande om att jag har kronisk mens^^

2009-05-05 @ 06:34:18
URL: http://whataboutlinda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är det så? Den är bäst :D!

Hahah, kvinnorna har emigrerat till bättre platser. Braiga OCH vackra, kan det bli bättre? Moahaha... så vad är ni isåfall?

Hehe, jag brukar se dem när de går på sommaren :) Hm... det där citatet känner jag inte igen...

Nejnej, helt åt helskotta är det inte.. tur det!

2009-05-07 @ 15:29:01
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Justfan, jag glömde ju igen... fin dikt :D såklart

2009-05-07 @ 15:29:21
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback