Gröna fingrar gjorde comeback

Skickat in sista diskussionuppgiften till sportkonsumtionen och lagt upp ännu en artikel på Insajd. Och om cirka tre timmar är det terminens sista kelenmöte (om man inte räknar det som bara jag har med kåren imorrn då vid lunch).

Nu är det "bara" följande kvar:
- Examinationsuppgift 1 (Sportkonsumtionen)
- Examinationsuppgift 2 (Sportkonsumtionen)
- Examinationsuppgift 3 (Sportkonsumtionen)
- Examinationsuppgift 4 (Sportkonsumtionen)
- Mars månads diskussionsfråga (Fotbollskursen)
- April månads diskussionsfråga (Fotbollskursen)
- Maj månads diskussionsfråga (Fotbollskursen)
- Hemtenta (Hälsopsykologin)

..ja.. det var la det. Om de första fyra punkterna magiskt försvann skulle Richard vara en glad Richard.

Ska börja på någon av dessa saker (förutom hemtentan som jag tidigare sagt kommer först 17:e). Brukar inte ha någon speciellt ordning när det kommer till sådant här. Varje gång jag gör en hemtenta till exempel så gör jag i princip aldrig uppgifterna i kronologisk ordning utan tar den fråga jag helt enkelt känner mest för och har motivation för.

---

På tal om helt annat så har jag lyckats med konsten att återuppliva min växt för tredje gången i dess spännande liv. Minns hur det såg ut för bara ett litet tag sedan här då det verkade vara ute med den.
Nu ser det betydligt mer hoppingivande ut:

Frågan är hur den ska överleva sommaren..


Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-05-11 @ 13:52:31
Postat av: Paps

Tips: Lägg den i en plastpåse i resväskan när du åker hem :)

2012-05-11 @ 13:53:29

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback