Vanlig Gallimatias

Okej, helt meningslöst var inte mötet. Vi fick ut det vi tyckte vi var värda. Sen i övrigt var det väl inte ett sådär jättegivande möte. Jag var nu också rätt passiv jämfört med förra gången om vi säger så. Hade ingen ork att ifrågasätta något egentligen. Förutom på en punkt, som jag överraskande nog fick medhåll i. Men hej! Nu lägger vi det bakom oss och fokuserar på handbollen som komma skall..

..för tentan ger jag inte fokus förrän imorrn..

Fortfarande inget rätt svar på frågan i föregående inlägg, bara herr Knutsson som gett sig på att gissa.
I nästa inlägg kanske jag dristar mig till en ledtråd. Men det får bli senare efter handbollen.



Kommentarer
Postat av: Sofia

det där är så sant! vem fan gillar selleri liksom?

2011-01-17 @ 21:47:51
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback