Socker

Efter gårdagens missräkning så partades det ett tag med Linus och Henke tills den förstnämnde hade fått för mycket i sig och som vanligt försvunnit och däckat i sin säng. Klockan var då runt tre och fram till cirka fem satt sen de bästa vännerna kvar och lyssnade på Kent, kollade på roliga youtubeklipp, pratade och njöt allmänt av livet. Ibland är det bara så enkelt!

Biljetter är bokade till Spanien - Tyskland i u21-EM den 15:e! Ska bli grymt sköj. Förutom Henke och Linus ska även den fjärde roadtripresenären Erik pallra sig till matchen. Blir första gången han får se hur jag bor på de snart 10 åren vi känt varann. Rätt skumt att det dröjt så länge, men vi har ju setts varje sommar liksom så.

Den femte platsen i bilen är för övrigt fortfarande öppen för den som vill att göra anspråk på! Enda kravet är att jag ska känna dig iallafall någorlunda :P Så om typ Greger, 53, som jag aldrig träffat, läser detta och känner för en roadtrip i sommar så blir det alltså inte aktuellt. Men ni andra som upprätthållit iallafall nå'n form av kontakt med mig och vill haka på så är det bara att säga till! 17:e lär vi dra iväg och vara borta i ca två veckor.
Några gamla krokar hänger fortfarande ute som inte fåtts svar på, så det gäller att hinna före dem så att säga ;)

Och ja, jag inser att ovanstående "kontaktannons" förmodligen är helt meningslös, men jag skriver den ändå. Läsvärt? Bloggmaterial? Fisk? Who cares?

Och nej, jag är inte missnöjd med mitt nuvarande resesällskap, tvärtom! The more the merrier helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Carl-Filip

Det kommer nog bli en asbra resa tror jag! :o)

Se bara till att köra lite blogg om det och ta bilder, (som med lite flyt), kan läggas upp på bilddagboken via sms. ;oP hehe...

2009-06-08 @ 21:42:23
URL: http://echoesofmythoughts.blogspot.com

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback