Dagens stöld

Bara för att jag inte har något att säga idag så blir det en helt oförskämt stulen lista istället :)

Allmänt
Namn:
Lars Richard Borgar Björkman
Födelsedag: 28 Augusti
Hemstad: Kungälv
Ögonfärg: Grönbruna
Hårfärg: Mörkblond
Längd: 1.77
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Dåliga Göteborgsskämt, till vänners lätta irritation och suckande
Stjärntecken: Jungfru
Sko strl: 45/46
Är dina föräldrar skilda: Nej
Kär? Nej, tyvärr
Skor idag: Strumpor
Din svaghet: Blyg i vissa sammanhang. Och hatar att ringa okänt folk, pratar hellre öga mot öga
Dina rädslor: Döden, att aldrig hitta "den rätta"
Mål för det här året: Få ett jobb och skaffa eget boende igen
Mest använda fras på msn: "Hur står det till?"
Det första du tänker på när du vaknar: Orka...
Dina bästa kännetecken: Lojal, omtänksam, skämtare
När går du och lägger dig: Låt oss säga på natten
Mest saknade minne: Många. Studenten ett av dem iaf.

Favoriter
Färg: Grönt
Mat: Plankstek eller mormors mat
Sport: Fotboll          
Djur: Panter
Glass: Har ingen direkt..kanske mjukglass, Magnum Double eller Tip Top
Godis: Choklad
Affär: Buttericks? :P Haha..näe, men ingen speciell
Sallad: Nå'n med havsinslag
Skådespelare: Tuva Novotny
Låt: Kan inte säga en
Bokstav: R, S eller F
Nummer: 3, 6 och 32
Tuggummi: Stimorol Fusion Strawberry
Helgdag: Julafton
Årstid: Sooommar, sommar och sol
Tandkrämssmak: Mint
Radiostation: Bandit Rock
Parfym: Kan inte namnet på nå'n :P Det som luktar gott..?
Doft: En kvinnas :)
Kroppsdel på motsatta könet: Ansiktet och en till jag inte avslöjar här

Livet
Vad vill du bli när du blir stor: Någon inom ett skivbolag som sitter och väljer ut vilka artister man ska satsa på eller ej ELLER filmljudläggare
Hur vill du dö: I en varm säng med familjen runtomkring mig
När grät du mest: När förhållandet med förra tjejen tog slut.
Vad är den bästa känslan i världen: När man är nykär. Men det var ett tag sen jag kände av det nu. Minns nästan inte känslan längre.
Värsta: Att bli sårad av någon som står en nära
Vart vill du bo i framtiden: Inte det viktigaste, det viktigaste är att jag bor med någon jag älskar, som älskar mig. Men okej, förmodligen i en halvstor stad i Sverige
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Jag skulle inte vara så blyg, våga leva ut min mer estetiska sida
Hur länge tror du att du kommer leva: Tror? Runt 85, om man går i snitt på de som dött i familjen. Men hoppas på över 100.
Har du någonsin varit kär: Yes, once
Blivit dissad: Jadå
Rymt hemifrån: Nej
Föreställt dig ditt ragg naken: Såklart
Skolkat: En gång tror jag. Jag är lojal sa jag ju :P
Sovit utomhus: Japp, var scout en gång i tiden
Gråtit i skolan: Hmm..kanske till nå'n film nå'n gång. Inte omöjligt
Spytt i skolan: Ja, en gång i mellanstadiet. Gillade inte direkt paprika då
Velat bli modell: Nja, hellre sångare eller skådespelare
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Jadå
Sett en död människa: Bara på tv
Druckit alkohol: O ja
Ätit sushi: Ja, gillar det också
Varit på scen: Jadå, några gånger
Varit full: O ja
Retats: Såklart, jag har ju en lillebror :P
Blivit nerslagen: Nej

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback