Nytt år, nya möjligheter

Nytt år och allt börjar om på noll igen!
 
Egentligen är det ju inte riktigt så, det vet vi alla. Egentligen maler tiden bara vidare och är en notering i en kalender om att ett nytt år har börjat. Men psykiskt känns det ändå alltid som att saker ställs om på något magiskt sätt.
 
"I år! Då jävlar! I år blir året då jag..." Och så kommer man på en massa bra saker varav man kanske uppfyller några få om man har tur. Men det är okej. Det är okej att drömma, okej att uppfyllas av euforin och okej att känna känslan av att man börjar om på noll.
 
Vad jag själv ska uppnå i år? Det får vi allt se. Det enda man vet är att det aldrig riktigt blir som man tänkt sig.
I vilket fall är även jag uppåt och fylld av en massa positiva känslor. Ett nytt år är här och om inte annat ska jag ha kul och fortsätta göra saker jag vill och mår bra av.
 
Att göra ett inlägg på bloggen är ett framsteg bara det. Hej 2018!
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback